te hiába látod hogy szép az élet ha nem látja senki más cseszheted.

zsirááf 2010.06.28. 18:53

Az a baj, hogy lusta vagyok ideülni és kikönyörögni magamtól valamit is amitől szebb lehetne ez a rókaJuk. Node most úgy éreztem itt az ideje változtatni. A narkóscica él és vidáman jelenthetem be, hogy nagyon úgy néz ki hogy július vége felé birtokba vehetjük a budapesti nagyraktárt ahova majd minden szembejövőnek kiosztunk egy hideg italt vagy valami meleg ételt. Hát igen, csak vicceltem. Semmi előrelépés vagy erőlelépés. Várjuk, hogy feljön a nap. Közben lehethogy te. Pont te aki most ezt olvasod azt szeretnéd, hogy legalább az az egy bemutatkozó videó elkészüljön. Remélem úgy lesz. Most itt mindenki előtt én zsirááf két hosszú ával megigérem nektek, hogy ahogy megkapom a már felvett videóanyagot, olyan vajaskenyeret kenek nektek belőle hogy nocsak ámde bizonyhogy biztos!

addig meg legalább ajánlok valami kis zenét. amit pont hallgatok. jóétvágyat (: 

Címkék: semmi zsiráf zsirááf

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://narkoscica.blog.hu/api/trackback/id/tr372116712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsirááf 2010.06.28. 19:24:49

szerintem erőltetett
süti beállítások módosítása