képzeldel

VictoryA 2012.01.10. 20:24

el sem tudom képzelni mi lenne ha nem lenne vagy nem lesz vagy már talán nincs is benne az életemben ha átgondolom mennyi mindent jelent számomra ő a lelki stabilitástól kezdve a boldogságig az gyönyörökön át a mindent és én sikeresen elbasztam mindezt egy röpke semmiért és máris nevén neveztem a dolgot . röpke semmiség miatt mert tényleg az volt számomra üresség semmiség mindent a semmiért cserébe vajon mi járhat olyankor az ember eszében nekem semmi nem járt a pillanatnak élni néha veszélyes mert egy pillanat az egész életre kihathat. a teljes züllés útjára lépnék vajon ? mi történne velem? félek magamtól , félek magamnak bevallani dolgokat , magamnak félek akkor másnak miért ne félnék . ha kiesne az egyetlen oylan dolog az életemből ami feledtette velem kissé depresszív pillanatfüggő énemet mi történne? veszélyes vagyok magamra nézve . ezek szerint másra nézve is . ha belegondolok sok emberre hatottam már negatívan , ők nem félnek tőlem , néha úgy gondolom lenne rá okuk . utálom magam gyűlölöm . miért csináltam ezt ? kezdem azt hinni hogy semmi köze nem volt a tudatmódosító szereknek ehhez a dologhoz , de mégis az lehetetlen hogy ne legyen köze . legrosszabb hogy ő is kezd megutálni. van rá oka nem is kevés , vajon helyébe mit tennék ? vajon örüljek annak hogy ilyen veszélyes emberrel van mint én ? vagy volt , vagy újra lesz ...ezt még nem tudom .. önző vagyok ha örülök annak hogy velem marad és nem hagy el ? jobb lenne neki nélkülem . ha meg sem ismert volna . túl mély lett ez , de nem érdekel . nem olvassa senki nincs értelme sem ha valaki olvassa most hülye tinédzsernek néz majd aki nagyon hardcore akart lenni és írt egy ilyen szöveget . nem is szöveg csak szavak összevisszasága . nekem viszont jól esik leírni jól esik elolvasni töprengeni azon hogy vajon tényleg igaz -e amit írok amit gondolok nem száll el hanem megmarad látható formában . utálom magam .lehetséges az hogy én jó vagyok valakinek is ? hogy valaki teljes örömét leli bennem anélkül hogy magában kárt tenne ? hogy valakinek nem okozok csalódást , hogy valaki megbízhat bennem teljesen ? magamban sem bízok más miért  bízna bennem .

Címkék: pálinka vodka semmi krumpli haj

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://narkoscica.blog.hu/api/trackback/id/tr63535299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása