én nem itt nõttem fel engem itt senki nem ismer

zsirááf 2010.08.23. 14:03

 mostantól nincs hozzám kôzôd, én nálad messzebbről jôvôk, nem számít rólam mit hiszel....

Nem zsiráááf vagyok. Csak lopom a nevet. Illetve csak kôlcsônvettem. mer ugye azérmer. Most megosztom az észt. Meg a társaságot is ezzel együtt bizonyosan. Mer hogy szardíniasok idiótaságot (nem Ság nem idióta) kell a fősulival csinálni az is tutibiztos. Örülsz, hogy elmész, hogy végre fasza cuccokat tanulhatsz. És kôzben még el sem kezdődött de a csúnyaszitokszó kôzepébe kívánom az egészet. Megin ôssze lesz hányva itt ez a fal, ahelyett, hogy összefújnánk. Pedig egy olyan nagyot fújnák oda... mondjuk egy :mindekikapjabétmerrohadtulazagyamramegyezakurvavilágazôsszesidiótaemberrelegyüttakinemtudsemmitrendesenelintéznimertegyrakatszarvanazaagyahelyén!!!.I

Igen egy pont ilyet festenék erre a falra. Vagy inkább a dzsednota oldalára, mer ott nagyobb a hely. Aztán mindig átfesteném, amiylen kedvem lenne. Csakhogy mindenki megtudja. Nyilvános BLOG. Ha nem?! Ha de.

Csak már tünjek el innen a francba. Fel is veszem a láthatatlanná tévő szemüvegemet. És egésznap jópofizok majd. Éljen a kommunizmus. Meg a drága bürokrata magyarország. De legalább kedden elhozzák a képem. ő az. És akárhova is megyek el, lehethogy nagy, de viszem magammal.Szevasztok. felvidéki zsiványok.

- a pultos (akijalécetcsináta).

 

 

 

 

 

Címkék: szar woodstock pultos mucha

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://narkoscica.blog.hu/api/trackback/id/tr892241188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása